Masseter Botoks

Masseter Botoks

Masseter Botoks Nedir?

Masseter kası, çiğneme işlemine yardımcı olan kasalardan birisidir. Yüzün yan tarafında masseter kası bulunur ve elmacık kemiğini alt çene kemiğine bağlar.

Botoks, masseter kasına enjekte edildiğinde Masseter Botoks işlemi ortaya çıkar. Masseter botoks, çene botoksu olarak da bilinir. Masseter botoks tedavisi, masseter kasındaki sinir sinyallerini geçici olarak bloke etmek için yapılır, masseter kası geçici olarak hareket edemez.

Masseter Botoks Ne İçin Kullanılır?

Masseter botoks;

·         Diş gıcırdatma yönetimi

·         Çene gerginliğini, ağrıyı ve kenetlemeyi azaltmak

·         Baş ağrısını gidermek

·         Kare çene şekillendirme

·         Dengeli bir yüz şekli oluşturmak için uygulanır.

Masseter Botoks Tedavisi

Masseter botoks yaptırmadan önce çene ve yüz incelenir. Bu inceleme ile enjeksiyon bölgesi ve dozajı belirlenir. Masseter botoks yapılma aşamasında enjeksiyon riskini azaltmak için cilt temizlenir, masseter botoks uygulanacak bölgeyi uyuşturmak için topikal anestezi kullanılır. Masseter botoks işlemi yaklaşık 15 dakika sürmektedir.

Masseter botoks tedavisinden sonra normal aktivitelere dönülebilir. Masseter botoks tedavisi herhangi bir iyileşme süresi gerektirmez. Masseter botoks yaptırdıktan sonra 24 saat boyunca, tedavi edilen bölgeyi ovmamalı, baskı uygulamamalı ve egzersiz yapmamalısınız.

Masseter botoks tedavisinden sonra 1 hafta içerisinde sonuçları görebilirsiniz. Masseter botoks uygulaması 3-4 ay sürmektedir. Sonuçları korumak için prosedürün tekrarlanması gerekir.

Masseter botoks tedavisinin faydaları arasında, diş gıcırdatmanın azalması, çene ağrısı, baş ağrısı, çenede zayıf hareket aralığı gibi TMD semptomlarını azalması, yüz şeklinin incelmesi yer alır.

Masseter botoksun olası yan etkileri enjeksiyon yerinde ağrı, şişlik, morarma ve baş ağrısıdır.

Masseter Botoks Fiyatları

Masseter Botoks tedavisi detaylı bilgi almak için polikliniğimizle iletişime geçebilir ve masseter botoks fiyatları hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.